tisdag 7 april 2015

Rosa och svart!

I höstas besökte jag Moderna Museet ihop med mina söner och min pappa.
Vi kikade på en rolig utställning med helt fantastiska och fantasifulla statyer gjorda av tre olika konstnärer. Detta förevigades såklart!
 


Jag började med ett slätt, vitt cardstock som jag stänkte på med svart och rosa mist.
Jag ritade med hjälp av en svart penna och en linjal, en svart ram ca 1,5 centimeter in från kanterna på pappret.


Papprena jag använt kommer från American Crafts nya serie Serendipity.
De heter With Love, Bloom och Very Vanilla.
Bokstavsstickersena kommer från min egna scrapvrå.
 


 
Den lilla journalingrutan har jag klippt ur pappret Bloom som på baksidan
består av några sådana rutor, och lite annat som kan vara användbart!
T.ex. har jag klippt ut den rutiga biten som jag använt bakom fotot, ur just det pappret.
 


Jag önskar er alla en underbart, kreativ vecka tills vi ses igen!
 


Inga kommentarer: