torsdag 16 april 2015

Lo i svart, röd och turkos med ett stänk av guld!


Man måste våga utmana sig själv ibland. Det har jag gjort med den här sidan. Utmaningen var att jobba med för mig denna ovanliga färgkombination. Svart, rött och turkos.



När de mönstrade papperna från Websters pages, Crate paper och Echo park kommit på plats tyckte jag att det fattades något. Titeln från Heidi Swapp i glittrande bokstäver i turkos behövde sällskap av något annat som bröt av.



Det fick bli guld som kontrast i form av dekorationer från My Minds Eye, On trend samt gem med flaggor från Haidi Swapp. Vid dekorations grupperna sitter också Caviar pärlor i guld som jag fäst dit med Gloss Gel.



Alla rosor, både svarta och röda har jag målat med en Wink of Stella penna från Zig, Gloss Clear på de röda och Gloss Black på de svarta.



Tycker du att det är roligt men kanske lite svårt att prova nya färgkombinationer?
Då kanske kurserna Färglära 1-2 och Mönstrade papper 1-2 samt 3-4 är något för dig.

All information om vårens kurser finns här!


Happy Scrapping!

Therese

Inga kommentarer: