lördag 11 april 2015

Christmas selfie

Trevlig lördag på er!
Det har jag nog aldrig sagt förut och det passar ju så himla bra idag, när det är lördag, eller hur?

Det blev en liten rockad här i helgen och Saras inlägg får ni se först i morgon. :)


Jag har idag en enkel layout, som vanligt, men istället för mönsterpapper som bakgrund har jag använt en "mop-up page". Ett cardstock som jag tryckt mina masker mot, innan jag spolar av dem.. :)
Det är svårt att få de ljusgula och vita nyanserna att synas i bild, så här kommer en annan vinkel:


Jag har ritat med Big Pitt penna och en Zigpenna, för att få olika tjocklek på strecken. Alfabet och Stickers är faktiskt rester.. :) 

Ät nu inte en massa godis idag. Spar pengarna och köp scrapgodis istället.
Det räcker längre och är bättre för magen! (Har du sett Outletkategorin i shoppen?!?)
Vi ses nästa söndag! 


Inga kommentarer: