torsdag 26 mars 2015

Uppslag i svart och guld


Denna Lo är en del av ett uppslag och jag visade den motsatta sidan tidigare i veckan, i måndags, för er som vill ha lite skisser till uppslag.


Jag får ofta frågan om jag kan göra bra skisser till uppslag och det är väldigt användbart om bägge sidorna även fungerar lika bra som enkelsidor. På kursen 3 Snabba Lo VT-15 jobbar vi med skisser på enkelsidor som också kan sättas ihop till uppslag om man önskar det.


Det finns några platser kvar på den kursen.


Jag har använt en stämpel från Prima och stämplat med en Brilliance dyna i guld som syns bra på den svarta färgen. Då det är en Converse sko på min sons T-shirt fick titeln bli just Converse. Den är gjord med stickers från Teresa Collins och jag har limmat dit metall charm vingar på bägge sidor om titeln. Converse skon är också en metall charm. Under den ligger glitter från Prima som jag fäst dit med Gloss Gel.



 Kursen 3 Snabba Lo VT-15 kommer att gå Tisdag 28/4.
Du hittar kursinfo och datum här.

Happy Scrapping!

Therese

Inga kommentarer: