tisdag 24 mars 2015

Två kort i all hast

Hej! Ibland måste det gå fort. Man kanske ska iväg på fest eller middag, och ett kort ska med!
Då tycker jag ni ska göra som jag. Det tog mig bara en dryg en timme att plocka fram material, göra två kort (egentligen tre, men det tredje får ni se nästa vecka), fotografera korten och sen blogga dem! Hepp!


Som en bonus får ni här se lite av vårt nyrenoverade kök!
Vi är så nöjda med den bänkskivan och det kaklet! :-)

Så, åter till korten!
Materialet till dem tog jag från mitt maffiga Ephemera Pack från BoBunny 
där det finns massor av fina pappersbitar och dekorationer från olika tidigare kollektioner.
 

Här är det vackert glittriga 3-dimensionella chipboard-dekorationer!
 

På det här kortet fäste jag en vacker metall-dekoration ihop med en blomma.
I mitten av blomman fäste jag en stor rhinestone.


Och uppe i högra hörnet gnuggade jag fast en rub-on i form av en slända.
 

Ha det bra tills vi ses nästa vecka!


Inga kommentarer: