måndag 16 mars 2015

Tack alla för helgen i Linköping...

alla goda vänner som vi träffade på LinköpingsScrappen - oavsett om ni satt och pysslade eller kom och handlade i butiken ändå. Nu kommer arbetet framöver koncentrera sig på att uppdatera webshop både med försäljning och inleverans och jobba ikapp de ordrar som kom under helgen. Vi återkommer till er om det uppstår frågor.

Och vi jobbar på att beställa hem nytt inför Habo-träffen om två veckor och vi hoppas på att vi har hunnit få ännu mer nyheter tills dess. Prognosen just nu är positiv!!!.

Jag hann pyssla lite under helgen och ett av alsterna tänkte jag visa idag - en tavla/skylt till mitt scraprum. Jag har i botten en trälåda som kom med Primas träprodukter som de hade för ett tag sedan. Först målade jag den vit med gesso och sedan gick jag lös med färg, jag har blandat Golden Fluid Acrylic och Dina Wakleys färger.

Enkelt dekorerad med lite blommor limmade med limpistol och några detaljer av metall. Jag har även glittrat blommorna med nya Zigs Wink of Stella White men det var svårt att fota det så att det syns. Men kan säga att den blir vit i botten och lite glitter/skimmer som syns. Vi har några varianter hemma och om det är någon speciell färg ni vill ha som vi inte har så maila bara.






Tack för titten, på onsdag så kommer ni få se ett PL uppslag där jag har jobbat med jättehärliga PL kort från Kaisercraft. Titta in då.

Inga kommentarer: