onsdag 18 mars 2015

Project life med Kaisercraft - v7

Idag tänkte jag chocka och visa ett uppslag med något annat än Core Kit från Becky Higgins. Vi har fått nya kort från Kaisercraft och jag har använt ett kit som heter Sea Breeze. Helt i mina färger, turkost, vitt, mörktblåt och brunt det mesta. De är så nya så vi har ännu inte hunnit få upp dem i webshop :)

Jag har försökt fota detta uppslag vid två olika tillfällen (eller jag har ena gången fått hjälp av maken) men fortfarande så blir det inte bra. Så ni får hålla till godo tills jag har möjlighet att försöka fota om och lägga upp nya bilder. Den här veckan så var jag i Stocholm och jobbade och har då inte så mycket foton under veckan då maken har ännu har förstått vikten av att fota under veckan - konstigt nog :)



Tack för titten och ha en bra onsdag.


Inga kommentarer: