tisdag 10 mars 2015

Min brorson

Idag ska jag visa er en layout med ett foto av en väldigt gullig kille, min brorson!
Fotot är dock något år gammalt, för han har nu hunnit bli 1 1/2 år!


Till den här layouten har jag använt BoBunnys underbara serie Rose Café.
Papprena heter Fresco och Dot.
Som bakgrund har jag ett slätt, vitt cardstock som jag kletat blå mist på.
Jag har också stänkt med svart mist, samt använt svart Distressdyna ihop med en Tim Holtz-mask.


Den vackra diecuten som ser ut som en nyckel hittade jag i 
BoBunnys Ephemera Pack som hör till serien.
Även den rubon som man anar som en bård en bit nedanför nyckeln kommer från Ephemera Pack.


Blommorna rotade jag fram här hemma i min scrapvrå, men de kommer faktiskt från BoBunny.

Ha en underbar vecka, scrapvänner!


Inga kommentarer: