fredag 20 februari 2015

Project Life v 3

Hej på Er, och trevlig Fredag.
Jag smyger in med ytterligare en Project Life vecka.


Jag håller det ju som sagt ganska enkelt och stilrent.

Här har jag använt ett av Becky Higgins Core Kit i gula toner.


Saknar jag foton från vissa händelser som jag vill ha med så brukar jag leta reda på en passande bild på nätet. Som tex bilden från bion Paddington.
Barnen var där med kompisar, så därför har jag ingen bild från detta.
Inte för att jag måste absolut ha bilder från allting vi gör under veckan, det kan ju ibland bli lite mycket, men vissa händelser känns extra roligt att lyfta just den veckan. Och då brukar jag göra på det viset.


För att få lite mer liv i sidorna brukar jag blanda att skriva ut bilderna på med och utan vit ram runt.
Jag tycker det är trevligt att blanda lite. Precis som jag blandar de rundade hörnen med de kantiga.


Jag skriver alltid en liten sammanfattning om veckan som gått på datorn, och skriver ut på ett vitt PL kort. Det är uppskattat av familjen, plus att det på så vis inte är nödvändigt att ha med bilder från allt vi gör. Då kan jag nöja mig med att plocka de bilder jag vill.


Här har jag också skrivit på datorn och sedan skrivit ut på ett PL kort.


Jag älskar alla trä- & korkdekorationer som finns till PL.
De förekommer ofta på mina sidor.

Hoppas Ni gillar dom.

Ha en skön Fredag.



Inga kommentarer: