lördag 28 februari 2015

Mitt jobb

God morgon!


Lite tråkigt att prata jobb så här en lördagmorgon... ;)

.... men det är lite kul att scrappa om sin vardag också. Jag spenderar ju ändå rätt så mkt tid på jobbet. Har ni scrappat om era jobb?


Bakgrunden är uppbyggd med Distress Ink Pads. Den turkosa (Peacock Feathers) duttade jag över en mask med en Blending Foam, vilket ger att jag har kontroll över vart färgen hamnar.

Det rosa (Picked Raspberry) och orangea (Spiced Marmalade) la jag på med roller stamps.

Jag har jobbat med den visuella triangeln, som ni ser. Detta för att skapa balans i layouten.


Eftersom det var rätt så mkt färg på layouten redan, så valde jag att klistra dit några remsor gul cardstock.

Jag doodlade runt carstock, foton och bokstäver. Runt kanten på fotona rispade jag även med en sax.



Ha en lugn helg nu, så lovar jag att inte prata någe mer jobb. ;)

Inga kommentarer: