söndag 8 februari 2015

Minecraft Villager.

Minecraft. Detta fantastiska dataspel som jag i och för sig inte fattar ett skit av, men mina barn (och make) gillar det.  Eftersom det faktiskt används av många skolor i undervisningen, så är det nog ett pedagogiskt och bra spel. Jag har inte orkat sätta mig in i det och eftersom maken spelar så har jag bestämt att jag faktiskt inte behöver bry mig.. :)

Fotot är taget i bilen, när Christian satt och lekte med ett par servetter och helt plötsligt utbrister: "Jag är en Villager!" som jag insåg att jag inte har någon som helst koll.. Alla andra skrattade och höll med..

Papper, diecuts och stickers kommer från kitet Cool as a Cucumber och jag gillar bakgrunden med cirkelformade mönstret massor!  Texten där det står just MINECRAFT kommer från en ettikett på en tröja han fick när han fyllde år i höstas.. Här passade den jättebra.  Så- släng ingenting.. *moahaha*

Ha en underbar söndag! 


Inga kommentarer: