måndag 16 februari 2015

Just nu lite stiltje från mig...

så vi har en förkylning som går runt i familjen, jag har jobbat borta förra veckan och det är allmänt rörigt. Så jag har faktiskt inget nytt att visa er här i bloggen idag.






Förra veckan fick jag äntligen upp lite nyheter - ni hittar nya stämpeldynor från Ranger i härliga färgglada färger och även den nya Distress Marker pennan i januarifärgen. Vi har även beställt dynan och misten men har ännu inte fått den. Vi får hoppas att den kommer snart.






Vi har även fått hem Simple Stories Life Documented - både papperskit, PL kort och även sidor för att kunna göra en egen kalender typ filofax. Jag är sååå sugen men inser att jag inte kommer orka ha den i väskan med mig hela tiden så jag får köra med min i telefonen som jag har just nu.... Men jag är innerst inne en filofax-tjej.....






Hade tänkt visa upp något gammalt med det bara hänger sig.... så det får väl vara tomt då :)


Ha en bra måndag och jag hoppas att jag kan visa ett uppslag på onsdag.





Inga kommentarer: