måndag 8 december 2014

Toaskylt...

Måndag igen och det bara närmar sig jul. Jag håller på med mina julkort men ännu inte helt klar - får se om alla mina nära och kära får julkort från mig i år :). Hur går det för er?

Idag ska vi få en leverans med lite påfyllning och nytt, hoppas vi. Just nu lite annat runt omkring så det kan dröja lite innan det kommer upp. Det är ju avslutningar på gympa, lucia firande och annat som ska klaras av plus jobb :)

Om det är någon som vill ha en önskelista hos oss för att säga till sina nära och kära att handla så går det alldeles utmärkt. Tyvärr finns det ingen fin-fin funktion i webshop men man kan maila oss en önskelista - ex göra en kundkorg och kopiera den så kan vi bevaka och bocka av när nära och kära handlar. Bara att maila till order@scrap-perra.se och sedan säga till dem att ringa Perra så kollar vi upp det. Och det går alldeles utmärkt att köpa presentkort i webshoppen och ge bort i julklapp - hoppas att ni tipsar era nära och kära om det också.

Vi tror att vi kommer ha en leverans till innan jul så om det är något som ser slut ut och ni vill ha innan jul så kontakta oss gärna denna vecka så att vi kan försöka få hem det.

Idag så tänkte jag visa en tavla som hänger på vår toadörr - så det går inte att missa vara toan finns. En vanlig canvas i botten, massor av blommor, knappar, chipboard och andra dekorationer fastlimmade och sedan på med färg. Här har jag använt Golden Fluid Acrylics främst. Nu har vi typ inga Golden färger kvar men om det är någon speciell färg man vill ha så kan vi kolla upp om vi kan beställa hem den. De kommer i 3 pack så vi kan inte ta hem hur många som helst...

Efter färgen är på så har jag mistat lite och ni ser på bilden nedan vad jag har använt.

Hela tavlan, sorry för suddig bild. Det är så svårt att ta foton nu när det är vinter.







Tack för titten och ha en bra vecka.

Inga kommentarer: