söndag 21 december 2014

Nu är det snart jul..

Jag är har väldigt ont om julkänsla i år och har inte gjort ett enda julkort. Faktiskt.
Jag har istället fokuserat på händelsebilder och valt bland alla foton utefter papperskitet jag har.. Cool as a cucumber, från Jillybean soup. Vanligtvis så väljer jag foto först och sedan papper, men nu har jag valt att utgå från kitet. Därför är det inte så mycket andra detaljer inblandade heller.

Christian har tagit en selfie, på väg hem från Växjö och höstens skol-SM i schack. Han ville visa mig medaljen han fått efter en intensiv helg..
Jag tyckte att det passade bra med ett bakgrundspapper med massa lampor. :)


Bokstavskortet, från ena pappret, passade ju åxå in. Det blev lite stjärnor, en guldkamera och några blommor - förutom kittet..  På det svarta cardstocket har jag ritat med en vit penna. Jag tycker om den effekten.

Jag hoppas ni får en underbar julhelg!


Inga kommentarer: