tisdag 9 december 2014

Fikadags!

Idag bjuder jag på fika!
Det är verkligen inte ofta jag dricker kaffe. Men så här på gamla dar har jag börjat ta en caffe latte nån gång emellanåt när jag och maken är ute på äventyr!
Fotot på layouten är taget på ett av våra äventyr, en tur till Barkarby outlet utanför Stockholm! ;-)


Bakgrundsmönstret skapade jag genom att smeta svart akrylfärg på ändarna på papprullar
i några olika storlekar. Jag "stämplade" sen rullarna mot pappret.
Jag har också använt en fin stencil från Tim Holtz (Dot Fade) ihop med svart Distressdyna 
för att få de små prickarna.


Papprena jag använt är:
Sketch från My Minds Eye (med hjärtan)
Stamped från My Minds Eye (med svarta och vita ränder).


Dekorationerna är ett blått och ett rosa chipboardhjärta från Studio Calico,
Den rosa blomman kommer från min egen scrapvrå.


Ha en underbar vecka alla glada scrappare!



Inga kommentarer: