tisdag 23 december 2014

10-årig bröllopsdag

För drygt 2 år sen firade jag och maken 10 år som gifta.
Självklart såg vi till att bli fotograferade på högtidsdagen, och fotograf var en av våra söner som är duktig på att hantera en systemkamera!
Ett av fotona hamnade nu på denna layout:


Papprena jag använt kommer från fantastiska BoBunny
Missa inte deras serier, och framförallt: Missa inte denna serie som heter Rose café
Vilka färger, och vilka mönster! Mums!


Bakgrundspappret heter Bistro, och de andra papprena jag använt heter Dot och Fresco.
Ni ser också ett mörkblått, svagt randigt papper.
Det ingår i ett jätteskoj kit som heter Ephemera pack.
Ephemera pack innehåller massor av godsaker från tidigare BoBunny-serier.
En ordentlig bunt mönstrade papper skurna i lagom stora bitar, och massor av fina dekorationer!


Även chipboard-dekorationerna, blommorna, bradsen, metalldekon och den lilla fågel-diecuten 
som ni ser på layouten kommer från Ephemera pack.

Om ni tittar noga ser ni att jag stämplat med en textstämpel 
och vit stämpeldyna på chipboard-dekorationerna.



Nu önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!
Vi "ses" igen dagen före nyårsafton!


Inga kommentarer: