lördag 8 november 2014

Tall ship race

God morgon! :)


Jag fortsätter leka med de härliga papprena från Bo Bunnys serie Double Dot Chevron. Det är så enkelt grafiska, med antingen prickar eller chevron, och alldeles underbara. ;)


Jag ville visa upp pappret rätt så mkt, så jag lät det täcka halva cardstocken.  Sen skapade jag en kladdig bakgrund med hjälp av mist från Dylusions. Jag skvätte med olika mister från Heidi Swapp... vet inte riktigt varför jag gillar mer att skvätta med dem än att mista? Jag stämplade även med några stämplar för att skita ner lite. :)


Layouten handlar om förra sommaren då jag seglade Ostindifararen Götheborg i Tall Ship Race, från Århus i Danmark till Helsingfors i Finland. En grymt läcker upplevelse! :) Fotot är taget första kvällen på några av alla båtar som var med, med Ostindiefarren till vänster precis framför scenen. Åh, minnen....


En sista bild på mina lager av bling, dollie, bokpapper, stämplar och mist. Gillart! :)


Hoppas ni har en härlig lördag framför er! :) Själv ska jag iväg till Stockholm Scrapclass och gå två kurser för Donna Downey - spännande!!! :)

Inga kommentarer: