lördag 29 november 2014

Julkort

God morgon på er! :)


Jag brukar sällan skapa kort, och än mer sällan skapar jag julkort... men i år fick jag inspiration. :)


Det är nog lite så här jag gjort kort de senaste gångerna. Jag tar en cardstock, oftast vit, och lägger på olika lager med masker i olika färger. Ibland jobbar jag med mister, denna gång jobbade jag med akrylfärg för att inte mönstrena skulle blanda sig med varandra.

Jag stämplade även ringar med ett lock. *gillar ringar, cirklar, prickar* ;)


Jag skrev ut texten på datorn, klistrade dit ett band och en tag, och doodlade lite.


Och så här blev resultatet - Tadaaa! :)


Och ett till.


Och som vanligt, en närbild på all den härliga texturen på kortet. :)


Idag står det träning (konstigt?) och umgås med vänner på schemat. Ha en bra dag idag! :) Och Glad 1:a Advent!!!

Inga kommentarer: