söndag 2 november 2014

B- som i Bianca

När vi hade en mor-dotter dag i Parken Zoo, Eskilstuna, så var Bianca bra mycket gladare än hon ser ut just på detta fotot..  Det var jättekul att hitta sin egen bokstav som var JÄTTESTOR...   

På denna layout har jag gjort något som jag inte gör särskilt ofta.. Jag har blandat både pappers-serier och tillverkare! Det bara blev så och jag blev himla nöjd med slutresultatet..

 
Det är papper från Studio Calico- Brighton Pier, Ecco Park - Sweet Girl och Glitz - Dance in sunshine.. flaggvimplarna och silver dekorationerna kommer från Heidi Swapp och blommor och de söta blingstenarna kommer från Prima. Den söta flickan jag klippt ut för hand, med den braiga saxen från Tim Holtz, kommer från ett PL-kort ur Sweet Girl-serien. En doiley har jag använt liksom ett alfabet från Basic grey.
 
 
Jag hoppas ni har haft en lugn all helgona helg och att er söndag blir fin!
 

 

Inga kommentarer: