tisdag 18 november 2014

Altrade askar

Idag tänkte jag visa er hur man snabbt och enkelt piffar till askar som det legat iphones i!
De är tacksamma att jobba med då de är hårda och släta, och har inte något mönster ute på kanterna.
Eftersom jag behövde en ask att lägga utländska mynt som familjen samlat på sig genom åren, valde jag ett tema som passade!


Den svarta asken klädde jag med fina papper från Studio Calico och My Minds Eye.
Det kart-mönstrade heter Three Hour Tour.


Det svartmönstrade som jag fäst på kortsidorna, heter Sketch.


Blommorna har jag själv färgat med knallgrön mist. 
Bokstäverna är Micro Mono Stickers från Basic Grey.
Jag fäste skylten på 3D-kuddar för att få lite distans!


Inuti asken har jag fäst en bit papper som heter Kissing Booth.
Och så la jag ner några av mynten! :-)


Eftersom jag inte fick nog, så klädde jag in en ask till!


Här har jag använt ett randigt papper från My Minds Eye som heter Stamped.
De rosa prickarna är utstansade ur pappret Inked.
Även ordet LOVE kommer från detta papper. 
På baksidan finns nämligen en massa ord och fraser som man kan välja och vraka bland! 


På asken har jag dekorerat med små, söta enamel shapes från My Minds Eye.


Inuti asken sitter en bit av det där prickiga pappret. Inked heter det!


Ha en fin vecka, kära scrappare!




Inga kommentarer: