måndag 27 oktober 2014

Presentlåda som är dekorerad

Först vill vi (jag och Perra) tacka My, Ulrika och Ullis som anordnade Fristadsträffen och var så vänliga bjöd in oss till den. Det var så kul att komma ut och träffa er kunder och få prata och skratta lite.

Nu har vi höstlov med barnen och i helgen ska vi till Göteborg på mässa så vi har beslutat oss för att inte packa upp butiken för det skulle ändå behöva packas ihop på torsdag. Så eventuella beställningar denna vecka kan dels misstämma pga att saldot inte är uppdaterat och de kommer att hanteras nästa vecka. Vi ska se om vi hinner plocka ordrar medan vi är på mässan men vi kan inte garantera.

Och jag hoppas att vi syns på Göteborgsmässan i helgen. Den är numera i Kungälv och all info hittar du om du följer länken här bredvid.

Nu till mitt blogginlägg idag - det är en altrad låda. Det är en helt vanlig låda som det har varit strumpor i från New Body. Först började jag med att måla alla kanter vita med gesso och sedan har jag klätt alla sidor med papper. Mottagaren av lådan gillar blå färg så jag gick till källaren och kollade igenom våra ställ med papper efter blå färg då jag är INTE en blå människa och har inga blå papper i mina högar. Och denna gång fastnade jag för ett papper från K-Designs - tror dock att detta papper börjar ta slut men det finns massor med fina från vår vän Kattiz.

Sen rotade jag bland mina pappersblommor och dekorationer och gick lös på att limma fast dem. Här ser ni ett kluster i övre vänstra hörnet. Och ni ser att jag har lekt med Finnabais Glass Beads - de genomskinliga. Perfekt för att skapa lite struktur.
Närbild på andra sidan av lådan.

Även insidan är dekorerad med papper och en liten tag för presentgivaren att skriva på sin hälsning.

Tack för titten och ha ett bra höstlov. Syns igen på onsdag :) men då med en PL sida.




Inga kommentarer: