tisdag 21 oktober 2014

Millesgården del 2

Jaha, kommer ni ihåg mitt inlägg förra veckan?
Jag visade en layout med ett foto som jag tagit på Millesgården. Jag insåg att man såg inte så mycket av de vackra statyerna på Millesgården på den layouten. Men nu kan jag presentera två vildsvins-statyer iallafall!


Jag började med att måla "slarvigt" med svart akrylfärg runt kanterna på ett vitt cardstock.
Jag stänkte också svart mist med hjälp av en tunn pensel som jag doppade i mistflaskan.
En massa roliga och fina mister hittar ni HÄR!


Jag "stämplade" sedan ringar med hjälp av samma svarta akrylfärg som jag strök på
änden på några papprullar i olika storlekar.
Suverän akrylfärg i många olika fina färger hittar ni HÄR!


Jag stansade ur cirklar ur fram- och baksidan av pappret Inked från My Minds Eye.


Tack för titten!

Inga kommentarer: