onsdag 17 september 2014

W 28!

Vecka 28 och "hell"week på riktigt!

Flyttkaos är bara förnamnet och jag säger aldrig mer. Never ever more.
Men det är jag nog inte ensam om att tycka, när man är mitt uppe i en flytt så tror jag många med mig känner samma sak, aldrig mer ska jag flytta :)

Här har jag iallafall använt  mig av Neopolitan och även detta uppslag går i gröna toner, jag undrar just vad det är med färgen grön och mig?! :) 
Jag tror dock att core-kitet är slut just precis nu men man kan alltid göra egna pl-kort av ett Neopolitan paperpad och det hittar du här.
Dessa papper är underbart fina! Man kan få till enormt många fina 3x4 och 4x6 kort.

När jag kikar igenom mitt PL-album så ser jag många återkommande dekorationer/verktyg som jag har svårt att vara utan :) 
Trädekorationer av olika de slag. 
Min älskade datumstämpel från American Craft-Dear Lizzy 
Kära mini-häftmaskinen som jag låter häfta både lite här och där.

Det var allt från mig denna vecka, ses!













Inga kommentarer: