söndag 28 september 2014

Träningsläger - Dubbel LO

Idag slår jag på stort och bjuder på en dubbel LO.  Jag tycker egentligen inte om att mista bakgrunden såhär, för cardstocken blir så bucklig och svår att fotografera.. Men nu behövdes det lite färgstänk så..  Som ni ser här när den är dubbel så valde jag att spegla sidorna, för att få en sammanhållning. 


Bilderna är från sommarens träningsläger där det kom ett tiotal tjejer i åldrarna 5-11 år från St. Petersburg. De var helt fenomenala i konståkning. En helt annan klass. Fast det är ju en helt annan kravnivå på deras träning och prestation i Ryssland, förstås..  

Den första sidan är på Bianca och Sofia. De fann varann direkt och hade en jätterolig vecka tillsammans både på och utanför isen. 


Alla papper kommer från MME's Jubilee och jag har färgat in kanterna med de ergonomiska chalksen från Prima (de är jättebra!), för att få lite skugga och djup i min LO.  I övrigt har jag använt ostduk, knappar, enameldots, korkstjärnor, en guldkamera, chalkskyltar och alfabet från Studio Calico.  

Tvillinglayouten är på hela gänget som var med på lägret. Jag har använt samma papper och dekorationer som på den första. Eftersom det var tänkt så.. Den stora skillnaden är ju titels stickers som kommer från Basic Grey. (Som självklart inte verkar finnas kvar.. :/) 



Jag vantrivs med min handstil. Den har ju varit så fin! Trots det försöker jag skriva mycket journaling för hand, eftersom handstilen är en del av mig och även den är ju en del av dokumentationen.

Jag önskar er en trevlig söndag!

Inga kommentarer: