tisdag 2 september 2014

Pontus nya cykel

Ja, precis det här fotot på min äldsta son och hans cykel, har jag scrappat förut. Det var dessutom en layout jag gjorde för Scrap-Perra... Så ursäkta mig om jag blir lite tjatig! ;-)
Men ni som gör layouter vet väl hur det är?! Man har sina favoritfoton, och dessa kan hamna på både två och tre layouter innan man är "färdig"!


Jag började med ett slätt, vitt Bazzill cardstock.
Jag använde sedan två olika stencils ihop med svart Distress-dyna på cardstocket.
Det prickiga mönstret är gjort med hjälp av en stencil som heter Bubble från Tim Holtz.
Jag stänkte också med svart mist från Studio Calico.


De mönsterpapper jag använt är: 
Blågrönt med små kors på heter Tire Swing och kommer från American Crafts.
Blågrönt med stjärnor heter To The Moon And Back och kommer från Studio Calico.
Det grå pappret med vita cyklarna heter Kick Ball och kommer från American Crafts.


Mina dekorationer är enamel dots från My Minds Eye, några blommor från min egen gömma,
samt fina stickers från Echo Parks stickers-ark Element stickers.


Ha en toppenvecka, kära scrapvänner!