söndag 21 september 2014

Möte med Zorro

Här sitter jag en söndag eftermiddag i tron om att det är lördag!
Det innebär att jag måste gå till jobbet en dag tidigare än jag tänkt, och att mitt inlägg blir bra mycket senare än vanligt..

Jag ber om ursäkt för det...

Här är ett foto från i somras när Bianca tog mod till sig och fotograferade sig med Zorro.


Bakgrunden har jag mistat genom en mask, väldigt lite och den mesta färgen har hamnat under pappret.. :) Jag skar till Wonder Wheel från Studio Calico efter mönstret i pappret och la en svart CS som ram till varje "stråle".. Sen har jag använt något fler blommor än jag brukar och i mitten av dessa har jag fäst varierande bling och pärlor.
Rubriken "Zorro" har jag stansat ut med min underbara die Wordplay, från Tim Holtz.

Nu hoppas jag att ni haft en trevlig helt och att ni hunnit med allt ni skulle göra. Det har inte jag gjort.. ;)


Inga kommentarer: