tisdag 9 september 2014

Krånglig cykel!

När vi var på Tom Tits i somras testade mina söner en väldigt speciell cykel...
Du ser ena sonen och cykeln på fotona på min layout här nedan.
När man vred styret åt vänster så åkte cykeln åt höger, och tvärt om! Det var verkligen inte helt lätt att ta sig fram på den!


Jag har använt de roliga papprena från American Crafts som har cyklar som mönster. Det rosa heter Cartwheels, och det grå med cyklar heter Kick Ball. Du ser en bit av baksidan på Kick Ball bakom det högra fotot också.
Så plocka fram era foton med cyklar på, och scrappa med dessa papper! ;-)


Dekorationerna är några diecuts från My Minds Eye och en söt blomma från Prima. 
Just denna finns inte i butiken, men HÄR hittar du Perras alla blommor!


Bakgrundspappret kladdade jag ner med rosa mist samt den silverfärgade Heidi Swapp-misten.
Jag stänkte också med svart mist från Studio Calico.



Tack för titten!


Inga kommentarer: