lördag 20 september 2014

Gasque = Fest

Hej hej! :)


Om min förra vecka handlade om träning och att kämpa, så handlar denna vecka om party. :) När jag pluggade på KTH så var det mkt fest, och en del plugg. ;) Och det är vad jag har scrappat om idag - en fest, eller gasque som det heter i studentsammanhang. 


Jag hade många foton från detta tillfälle, och jag fick för mig att jag inte ville sätta dem på ett klassiskt vis i grupp... utan det blev att jag satte dem på kanten istället. Med titlen, som fick ta stort blickfång, i mitten.


Jag jobbade med ett härlig papper från K-design: Knock on wood - Luck, som redan är lite nedskitat i kanterna. Vilket jag gillar massor. :)

Sen dekorerade jag med lite stjärnor och hjärtan från Studio Calico. Och doodlade runt, som vanligt... :)


Idag ska jag på 30års öppet hus (inte fest... ;)! Vad hittar ni på?

1 kommentar:

vitatulpanen sa...

Superläcker LO Sara! :)