onsdag 20 augusti 2014

Week 24!

Denna vecka blir det ett enkeluppslag i min PL-pärm!

Vår vecka 24 blev väl inte riktigt som vi tänkt oss när vi fick vattkoppor på besök :( 
Gumman blev ordentligt dålig och hade mängder med koppor, så det blev en herrarns massa svalkande bad, mycket glass/frukt och mängder med filmtittande.

Iallafall så valde jag att göra det hela i prickigt då jag kände att det var ju just vad denna vecka var :) 
Tog fram det underbara kitet från Simple Stories, Snap Color Vibe, använde en hel del av spillbitar jag hade liggandes och det blev ju rätt bra!

Trädekorationerna är från AC, wood veneer Vacation, superfina! Och bokstäverna är Basic Grey´s!
Sen gillar jag verkligen epoxybubblorna som man kan göra bla egna flairs utav. 
Dom "livar" liksom upp nästan vad som helst. Kan användas till många roliga saker! Har du inga så köööööp och testa vettja :) Till dessa är en stans såklart oxå ett himla bra kanonredskap, det hittar du här!

Det var allt från mig.
Ses nästa vecka igen, må gott så länge!













Inga kommentarer: