lördag 30 augusti 2014

Tjejmilen 2013

Hej! :)

Idag har jag skapat en layout inspirerad av en anslagstavla eller ett kylskåp, typ...


Det är en layout om när jag sprang tjejmilen ifjol, när jag precis startat min resa mot ett hälsosammare liv.... och precis börjat träna.


I botten är det ett papper från Jillibean Soup - Atomic Soup - Bunch of matter som har känslan av ett anteckningsblock. På det har jag jobbat med två olika masker med samma mönster fast i olika storlekar - på den stora 12x12 masken har jag använt modeling paste, och över den lilla 6x6 masken har jag använt gul akrylfärg. Sen stänkte jag med några mister från Heidi Swapp i turkost, rosa och svart.


Jag dekorerade med några Wood Vener, och doodlade runt dem med en svart penna.


Idag springer jag Tough Viking på Gärdet i Stockholm - 15km hinderbana. Känns som att jag har gjort en rätt så rejäl resa på ett år. :) Vad hittar ni på?

Ha det bra!

2 kommentarer:

La Vikinga sa...

Det var en riktigt rolig layout!!!

Sara sa...

Tack! :D Det är lite min mening... kul att den går fram.