lördag 2 augusti 2014

Stay cool

Hur har ni det i värmen?


Jag tycker att det är riktigt skönt att det är varmt, och det var nog länge sedan jag fått så här många härliga dagar på stranden under en semester sist. :) ... men det är lite väl varmt när man ska träna och sova. Så då gäller det att hålla sig så coool som möjligt. ;) Det blev inspirationen till min Art Journal den här veckan.


Till att börja med hade jag en helt annan tanke med denna sida.... så i botten är det först modeling paste genom en Prima mask, och sen clear embossingpulver över en annan bubblig mask - tanken var att denna sida skulle bli vitare och frostig... men så blev det ju inte. ;)


Jag vet inte när det ändrades i skaparprocessen... men jag la på lite akrylfärg över två likadana masker men i olika storlek, sen tyckte jag att det var så kul att leka med embossingpulver så det blev det med tre olika stämplar i rosa, turkos och svart.

Det svarta får verkligen alla de andra färgern att "poppa". :) Sen dekorerade jag med några halvpärlor i samma färg som...


... titeln, och doodlade runt allt. :) Cooolt, va? ;)



Försök nu att hålla dig cool idag! :) Ha det så bra!


Inga kommentarer: