måndag 11 augusti 2014

Sista semesterveckan och ett grattiskort i bloggen idag

Då var vi inne på sista semesterveckan och nästa vecka är vi i normala rutiner igen med skola och jobb. Vi smygstartar lite denna vecka med att barnens träningar sätter igång så vi håller oss hemma denna vecka.

Vi väntar in leverans från USA som borde komma idag men den verkar av någon anledning inte ha åkt iväg i fredags som det skulle.

Vi är även inne på sista veckan med sommartävlingen så ni som har skapat alster - se till att lägga in dem i forumet. Här hittar du en beskrivning om hur du lägger upp en bild. Tänk på att bilden inte ska vara för stor.

Denna vecka ska vi kolla upp lite hur det blir med våra pysselträffar. Just nu känns det lite i farozonen att pysselträffen den 30 aug inte blir av - det är för få anmälda. Så om du tvekar så gör en anmälan här.

Mitt alster idag blir ett kort jag gjorde i helgen. Ligger hemma med förkylning så jag har inte orkat fota det alster jag egentligen skulle visa så det får bli nästa vecka.

Jag har gjort ett grattis kort till en av makens kompisar som fyllde 40 i helgen och han tyckte att jag skulle använda den härliga "Gubb-stämpeln" från Vilda Stamps. Jag har färglagt den med Distress Markers på akvarellpapper från Canson som vi säljer i butiken. Stämpeln har jag sedan klippt ut till en cirkel med Cuttlebug och Spellbinders och även scallopcirkeln är en Spellbinders die.




Tack för titten och ha en bra dag.
Idag gläds vi åt regnet som faller ner över Saladamm och även över brandområdet sydväst om Sala.

Inga kommentarer: