tisdag 26 augusti 2014

Roliga foton

Det är knappast bara jag som har roliga foton av familjemedlemmar när de gör lite tokiga miner.
Jag använde ett foto på min yngsta son när han "larvade sig" lite framför kameran.


Jag började med att måla tjocka streck med svart akrylfärg på bakgrundspappret. Ett ganska lätt sätt att göra mönster på ett vanligt vitt cardstock!
Jag har också stämplat med en rutmönstrad stämpel.
Sen skvätte jag med svart mist från Studio Calico och mintgrön mist från Heidi Swapp (Seafoam).


Jag har använt dessa härliga papper från American Crafts och Heidi Swapp.
Det rosa heter Cartwheels (AC), det mintgröna heter Tire Swing (AC), 
och det svart-vita heter Mixed Floral (HS).


Dekorationer i form av enamel shapes från My Minds Eye samt några enamel dots.
Jag har också använt en söt sticker där det står Uniquely You. Den kommer från ett


Tack för idag!
Vi ses väl snart igen?!


Inga kommentarer: