söndag 24 augusti 2014

Kärlek!

Jag hittade ett par papper från Crates- Love Notes serie, här hemma. Fina milda färger och mönster.
Som så ofta så fick ett mönsterpapper bli utgångspunkt. Alla hjärtan är samma papper, som jag satt och klippte ut kanterna i för hand. Det var lite pilligt, men det blev bra, tycker jag..

De milda färgerna i LoveNotes serien blev så fina mot det svart-vita fotot.  
Jag har kompletterat med lite guldhjärtan. Förstås. :) 
I fotots övre högra hörn sitter det en mönstrad-glaserad brad med ett hjärta i.. <3 Det finns många fina brads som passar bra i många olika tillfällen. 


 
Fotot är på min bror och hans, numera, fru. De gifte sig i största hemlighet på dagen de varit tillsammans i 20 år. Det var ingen som kunde gissa detta, så det var lite extra roligt.. :) Även om ingen av oss syskon, föräldrar eller annat löst folk fick vara med..
 
 
Jag önskar er en härlig söndag! Gå och pussa på någon du tycker om! :)
 
 
 

Inga kommentarer: