söndag 17 augusti 2014

Ingenting är omöjligt!

Hur går det för er med alla utmaningarna i sommartävlingen? Ni har fortfarande hela dagen på er att skapa och ladda upp era bidrag i forumet! :)

Jag valde denna månadens tävling att inspireras av istället, till min LO denna vecka. Och det kan du med göra, det är ju några veckor kvar av augusti...  Välj en rad i bingobrickan och skapa fritt! (Jag valde raden med spets, tag och bling.)

"Om du kan drömma det så kan du göra det!" och "Ingenting är omöjligt" är två fantastiska fraser att pigga upp sig med. Jag vet inte om jag berättat det, men min Bianca har siktet inställt på OS. Hon ska vara med och tävla för Sverige i vinter OS 2026. I konståkning förstås. Och hon blev inte mindre taggad för det när vi fick träffa och prata med Alexander Majorov, Joshi & Viktoria Helgesson och Isabelle Ohlsson. Sveriges 4 främsta konståkare, varav två var med i OS i år. Alexander gjorde ju ett kanonåk! De tog sig tid att svara på frågor, skriva autografer och fotograferas. Så roligt! (Även för mig..;)  )



Min layout har för ovanlighetens skull ett Cardstock i botten. Där har jag mistat med vit dylusions genom en mask. Lite grann och inte sådär jättenoga med mönstertänket. De papper och stickers jag använt kommer från Kaisercraft's Dream Big kollektion. Jag har fyllt på den stora rosstickersen med bling lite här och vad, där det passade. Och så självklart har jag skrivit om händelsen på en tag, som jag stuckit in bakom fotot...

Jag önskar er en härlig sensommarsöndag. Vilken jag spenderar i ishallen, på läktaren, vid helgens konståkningsläger...

Inga kommentarer: