måndag 4 augusti 2014

Ett till uppslag med Neapolitan - V27

Vi njuter fortfarande av vår semester även om vi plockar ordrar en dag i veckan. Denna vecka är det idag som ordrar skickas då vi är bortresta resten av veckan.

Vi har tyvärr inte fått hem alla Value Pack kit - det är två stycken som fortfarande saknas. Vi skickar de förbeställningar som har lagts och sedan postar vi de sista Value Packen när vi kommer hem och står för portot.

Vi försöker även ha lite koll på nyheter som dyker upp och beställer hem vart efter. Vi har lite här hemma och vi får se när vi hinner få upp dem för er att beställa.

Mitt inlägg idag då - det är ett 3e uppslag med Neapolitan, Becky Higgins core kit som var exklusivt för Michaels men som vi äntligen fick möjlighet att beställa hem. Jag tycker att detta kit är så underbart och det har inte alls varit svårt att pyssla med den. Jag har 3 st mindre kit med 100 st småkort och 1 av varje större kort och bifolders så om någon är intresserad av att köpa dem så maila till miakl@scrap-perra.se så ska vi fixa det.

Jag har inte dekorerat så mycket på detta uppslag. Lite wood veneers, men mest har jag stämplat en banner för att skriva lite journaling.


Denna vecka så fick det bli två lite mindre layouter som inserts. Dels så hade min brorsdotter lånat min telefon och tagit några selphies, hon frågade om hon fick göra det så att hon kunde hamna i mitt album och jag så såklart ja!!! För denna sida använder jag en paper pad från Dear Lizzy, Polka Dot som har liknande färger - vi har nu fått hem Neapolitan så det finns att matcha direkt.
Den andra mindre layouten är på mig och min son. Jag är så tacksam att han fortfarande vill vara med på foton och även att han kan fortfarande tänka sig att krama sin gamla mamma :)
Hoppas att ni njuter av semestern eller av jobbet och tar mycket foton som ni kan för att skapa minnen framöver. Själv så ska vi till Skara Sommarland för första gången så jag tror nog att det blir ett minialbum från den resan:)



Inga kommentarer: