söndag 10 augusti 2014

Capture life!

Här kommer ännu en layout från mig, gjord med de underbara pappren i Ech Parks Captured life
Det är min Bianca som hamnade på stolen vi ställt mitt under kökslampan, för att ingen skulle slå huvudet i den då vi flyttat på köksbordet...  Där satt hon och så hoppade söta valpen Kajsa upp i knät på henne. Klart jag fotar! :)


Alla sticker kommer från serien, jag har lagt till lite enamel dots och en blomma.

Jag började med att skriva en hel massa journaling utmed ena kanten på layouten, men det såg mest konstigt ut, så jag skar bort den. Och då behövde jag ju skära så den fortfarande var kvadratiskt. Och det slutade med att jag fick fylla på med ett cardstock bakom, så inte min LO skulle bli för liten i plastfickan i pärmen sen..

(Och ja, här var jag lite snål och skar bort en stor ruta i mitten av carddstocken. Så jag har bara använt själva kanten på CS:et. Det ligger så pass mycket innanför, så jag kunde fästa med den dubbelhäftande tejpen. Vitt CS funkar bra som fotomatta eller kortgrund vid något tillfälle.. )

Jag hoppas ni haft en underbar helg!

Inga kommentarer: