tisdag 17 juni 2014

Sommar = studsmatta

Nu är vi inne i midsommarveckan! Kan ni tänka er! Det är ju underbart med sommar!
Och sommar i vår familj betyder att studsmattan åker fram ur vinterdvalan! 
Till min layout idag valde jag ett foto på en av sönerna som hoppar för fullt på studsmattan.


Som bakgrundspapper valde jag ett helt underbart papper, Seeing Stripes
från Heidi Swapp. Baksidan av pappret ser du också, det är det som är svart-vit-randigt.
Det rosa pappret kommer från American Crafts och heter Cartwheels.
På bakgrundspappret har jag stänkt med svart och vit mist från Studio Calico (Mr Hueys).
Jag tycker att den misten har kraftig pigmentering och täcker bra.


Jag har använt blommor från Prima. Just dessa är slut i butiken,
men du hittar massor av fina Prima-blommor HÄR!
I mitten på blommorna sitter självhäftande epoxy dots som jag fäst på svart cardstock.

Jag har också använt en rolig svart pratbubbla från Crate Papers/American Crafts.
samt en diecut som föreställer en sjua. Den kommer från Heidi Swapps serie Favorite Things.


Hoppas ni får en underbar midsommarhelg!




Inga kommentarer: