fredag 27 juni 2014

Monokromatiskt

♥ Hej Hej ♥
Idag tänkte jag visa ett roooosa kort för Er.
mono1
Just nu pågår ju den populära sommartävlingen här hos Scrap-Perra, och jag har passat på att göra lite inspiration till tävling nr 3; att skapa monokromatiskt.
Eftersom det är jag som hittat på den, så är det jag som bestämmer reglerna, he he :D
Och det får inte vara för svårt, då blir det inte roligt, utan andra färger är tillåtna - men i mycket begränsad skala. Hud och hår är givetvis tillåtna i andra färger, såsom mindre partier/mönster.
Men det ska tydligt framgå vilken färg Ni har i fokus.
mono2
Jag har använt rosa papper från Crate Papers Love Notes.
Och dekorerat enkelt med lite bling.
mono3
Motivet är färglagt med följande copic:
Hud: E11-21-00-000-R20-11
Hår, vänster: E29-57-55-53
Hår, höger: E49-47-44-43
Rosa: R85-83-81
Skugga: N4-2-0
Ses snart igen!
0HEADER

Inga kommentarer: