söndag 15 juni 2014

Gung- gung- gunga

Kommer ni ihåg den gamla sången?  Kom och gung-gung- gunga, kom och gunga med mig...
*trallar lite* Den passade väldigt bra in som rubrik på denna layouten.
Vi var på en lekplats och jag satte mig i "kina-gungan" och blev snabbt överfallen av barnen. Sen gungade vi alla tre en stund. :)  Riktigt mysigt..


Här har jag grundat med dylusionsmister i gult och vitt, genom en härlig mask - Sketch grid. Alfabetet kommer från Jillybean och de papper och stickers jag använt kommer från Captured life - Echo Park. De har ett många PLanpassade papper. Både 6*4", 4*3" och i den nyaste lilla storleken 2*2". (?)
Lite blommor, med enameldots i mitten, under min journalingruta.

Idag har jag en soft dag, efter fixande och firande med student i går. Tänk vad de blir stora fort!

Ni har väl inte missat sommartävlingen? Köp ett kit och ta del av alla härlig utmaningar som redan finns i forumet. Och fler kommer snart! :) Du har ju ända tills i mitten av augusti på dig!

Önskar dig en trevlig söndag!

Inga kommentarer: