söndag 29 juni 2014

En layout

Idag har jag använt mig av papper från EchoParks Captured Life. För det är ju det vi gör, eller hur? Fångar livets alla små ögonblick..

Här är det Christian som är hos optikern och utmanar hennes grundkunskaper. Av olika anledningar så fungerade det inte att använda datorn, som vanligt, när han skulle kolla synen. Optikern sken upp och skulle få använda den gamla metoden. Och Christian var så söt med de där konstiga glasögonen på näsan. :)

Först så mistade jag bakgrunden med vit dylusion genom en mask. Bakom fotot, sitter ett 4*6" kort, från samma serie, som jag har delat mitt itu, och kan då använda hela kortet ändå. Journalingtabs:sen är stickers, även dem från Captured Life. Lite blommor från prima, lite enamel dots och enkla cirklar med en journalingpenna.

Jag hoppas ni har fullt upp med sommaren och att ni kommer ihåg att ta kort även på det där vardagliga. Det där som är livet!  


Inga kommentarer: