tisdag 27 maj 2014

Smile, enjoy

En ny vecka med ny inspiration här hos Scrap-Perra! Välkomna!
Jag bjuder på en layoutdär jag kombinerat rosa i olika nyanser med vitt och svart. Härlig färgkombo tycker jag!


Papprena är nya och fräscha!
Bakgrundspappret är från American Crafts och heter Four Square.
Remsan med de breda svarta och vita ränderna är från Heidi Swapp. Seeing Stripes heter det.
Den lilla kameran på högersidan är urklippt ur American Crafts-pappret Tire Swing.


Jag har dekorerat med söta Prima-blommor från kitet Something Blue Flower Mr & Mrs
I mitten av blommorna sitter det enamel dots (såna hittar du HÄR!)
Ni ser också snygga ord-stickers och några roliga tecken.


Den klädda tygknappen kommer från ett kit som heter Fabric Brads
och kommer från American Crafts.

På bakgrundspappret stänkte jag med rosa och svart mist.


Ha en fin vecka!
Och hörrni! Ni har väl inte missat att tävlingskiten till Scrap-Perras
populära sommartävling nu finns till försäljning i butiken!



Inga kommentarer: