söndag 4 maj 2014

Rosa till killar?

Kan man ha det? Rosa till killar alltså?
Självklart säger jag, för min son är gärna rosa om han får välja själv. :)
Här har jag använt det rosa som bakgrundspapper, lite otippat till en sommarlayout. Det kommer, liksom alla de övriga pappren jag använt, från Basic Greys serie RSVP. Bakom fotot har jag spridit ut lite ostduk.

Att tänka ett varv till när man fotograferar är ofta en bra grej. Jag satt där på min sten och Christian hoppade runt och försökte undvika att ramla ner mellan stenarna.  Bara att ställa hans flipflop's i framkant av bilden, gav den helt andra perspektiv, än alla de andra bilderna jag tog samtidigt. Det blev helt plötsligt en annan historia i bilden.

Som vanligt har jag använt washitape, enameldots, en liten träfågel i en kapsyl. Det stora trähjärtat köpte vi i en liten butik i Färjestaden och det lilla hjärtat kommer från Studio Calico.

Jag ritade lite slarvigt en ram två varv runt hela ytterkanten, som en avslutning.

Inga kommentarer: