måndag 19 maj 2014

Måndag igen och massor att göra....

Hoppas att ni har njutit av helgen lika mycket som vi. I lördags var jag i Ärla på pysselträff och satt hela dagen med 29 andra likasinnade pysseltokiga tjejer. Dagens layout gjordes på träffen utifrån en tävling där. Och igår så var det att vara fotbollsmorsa och sitta vid planen och se sonen spela, lite solbränd blev jag trots solkräm och sen på kvällen hade vi grillat och vänner på besök. Avkoppling på hög nivå

Det behövdes efter förra veckans arbete. Vi är helt överväldigade efter anstormningen från förra veckan då vi hade födelsedagserbjudandet. Det var jättekul och helt oväntat. Vi har jobbat på bra men vi har ett antal ordrar från förra veckan som ska plockas och några som är plockade men vi behöver kontakta er så Perra kommer att ringa under dagen. Vi har även lite mail att svara på, vi har kopplat av helt i helgen:)

Denna vecka i övrigt då. Idag kommer en leverans med påfyllning och lite nytt. Vi har fått hem lite nya EK Success punchar som ska upp. Jag ska jobba på att få upp sommartävlingarna till försöljning, troligen blir det på onsdag som jag hinner få till det.

Men dagens inlägg då. En härlig färgsprakande layout där jag har skapat med de helt underbara Highline från Basic Grey. Jag jobbade i färgskalan rosa och orange med lite inslag av gult och guld. Jag har jobbat med en bakgrund med Distress Paint, Distress Ink Pad och Heidi Swapp mister.
Jag har jobbat med lite olika dekorationer i form av stickers, chipboard, flairs, trädekorationer, korkdekorationer och stämplar.
 Här ser ni de olika lager med färger och mister som jag har jobbat på bakgrunden men även över papprerna.
 Jag har även använt mina kära rollerstämplar från Crate som jag bara ÄLSKAR....

Ha en bra måndag och vecka. Det ska jag ha :)

Inga kommentarer: