fredag 23 maj 2014

Grabbigt...

Idag blir det ett killkort här i bloggen.
Med tanke på att jag har två söner så blir det ju en del grattis kort som ska göras, och då är det inte alltid det passar med alla de där gulliga o romantiska korten som jag oftast har i överflöd. :)


Jag tycker om killkorten, och jag håller de oftast ganska rena på dekorationer, men jobbar istället med ganska många lager med mönsterpapper istället.

Här har jag använt papper från Pink Paislees Hey Sunshine, 6x6 pad.


Jag har använt följande Copic:
Hud: E11-21-00-000-R11
Hår: E55-53-51
Tröja: BG72-71-70 / YR24-23-21-20
Byxor: B97-95-93-91
Rep/Skor: E44-43-42
Pinne: E35-33-31

Jag färglägger alltid på Perfect Colouring Paper för bästa resultat.


Här ser ni alla lager med olika mönsterpapper.
Jag har även satt motivet på distanskuddar för att få lite mera liv i kortet.

Hoppas Ni får en skön helg.
Själv ska jag till IKEA, det är dags för lite omorganisation i pysselhörnan...he, he...

Pyssla lugnt!



Inga kommentarer: