söndag 18 maj 2014

Du & Jag

Nu är vår vecka i lila och guld avslutad. Jag gjorde en layout av den fina lila dörren. Jag äääälskar lila, men som många andra scrappar jag det sällan. Det är en svår färg... :)


Men jag tog ett lila papper till bakgrunden, Summer Blues, från K Design (tror det är från första serien?) Lite splashar med den gula distress stain, och lite lila mist.


Både fotots kanter och den grå cardstock jag har som fotomatta, har fått en duvning av Primas "fotfil"..  Jag har dragit fingret över kanterna med lite Inca Gold, liksom jag har gjort på blomman i mitten.  Jag fäste blomman med en stor öljett. Jag hade ingen guldfärgad, så jag använde lite IncaGold på den med.. 

Jag har vikt en doilie lite och petat in blommor lite här och där. Några hjärtan är i guld och några i vellum. Två pins har jag stuckit ner där bakom blomman också. 



Jag hoppas att ni fått lite inspiration denna veckan också. Önskar er en trevlig söndag! 
(Och jag vet att jag lovade lite bildlänkar, men jag får inte ihop det.. :/ Sorry!)
 


Inga kommentarer: