söndag 6 april 2014

you´re great

Det är inte alltid som en rubrik måste ta stor plats, som jag berättade förra veckan..  Här har jag använt papper ifrån Studio Calico's printshop, och titeln satt så fint där i mitten på (baksidan av) framed. Bakom den remsan har jag en bredare remsa av det randiga sunday best.


Jag förstärkte den lite med lite färgpennor. 
Det papper jag använt som bagrund, (baksidan av) from the moon and back, var fint i sig men jag ville dutta till lite färg för att göra lite mer liv i layouten. De pennorna jag har är vanliga pennor, typ zig, men jag är lite sugen på ett par copics, för de flyter ihop mycket bättre och blir inte så "randiga".  


Jag har byggt mig två blommor av de söta trähjärtanden och en blingsten i mitten. Inte alls svårt, men lite pilligt att få dem någorlunda jämt. På varsin sida om min layout har jag en liten blingswirl.
Min fotomatta, som jag har målat lite på den med, är från (baksidan av) Hashtagged.


Så. Enkelt. Men det tar tiiid att måla, särskilt som jag inte är van med det längre... :)
Jag önskar er en underbar söndag!


Inga kommentarer: