måndag 21 april 2014

Inspiration från Ulrikas skiss i aprils månadstävling

Denna månadstävling hos Scrap-Perra är ju en skiss som Ulrika har skapat, visseligen är det en tvist på den att det ska vara sommar men då jag inte kan vara med i tävlingen så har jag tagit den artistiska friheten och skapat fritt :) det går ju det med ibland. Den här layouten skapade jag när vi hade samlat hela DT gänget hemma hos oss, alla utom Therese kunde närvara. Vi hade hur kul som helst och jag gjorde den här i olika omgångar mellan torktider på min art journal, laga mat och annat.

Men först om denna vecka, idag måndag är det fortfarande påskledigt och sen kommer vi att börja med arbetsdagen imorgon. Vi kommer att plocka ordrar i rasande takt och jobba på att få iväg dem. De som ska gå med DHL kommer troligen få vänta till på onsdag för att komma iväg, vi får se om vi hinner få iväg någon på tisdag men då det inte är en ordinarie hämttag så är det andra tider som gäller.

Vi väntar in en leverans från American Craft så vi ska jobba på att få upp nyheterna från dem så snart som möjligt. Vi har några som har beställt Aqua och Kiwi trots att de inte går att beställa i webshop, vi lägger undan åt er och kontaktar er för betalning och leverans.

Annars jobbar vi med att förbereda inför pysselträff på lördag, det finns fortfarande möjlighet att anmäla sig.
Det är mest för matplaneringen som vi behöver veta så tidigt som möjligt.

Nåja, mitt bloggalster denna vecka då - en layout på vår kära son som inte vill klippa av håret och när han skulle äta hamburgare löste problemet med hår i vägen på ett förträffligt sätt - hårband.

Jag har jobbat med Love Notes från Crate, chalkat kanterna med gelatos (för det vad jag hade i närheten :) )
Heidi Swapps Color Shine mister och så Nathalies nya stämplar. Jag har även stämplat lite med roller stämplarna från Crate Paper och archival ink dynor.




Ha en bra måndag och vecka. Hoppas att vi syns på lördag i Jugansbo. Anmälan kan se här.

Inga kommentarer: