torsdag 17 april 2014

Dubbel Lo i svart och turkost


Denna temavecka då vi firar födelsedag, ville jag skapa ett minne och samtidigt dokumentera mitt samarbete med Scrap-Perra. Jag hittade passande foton från vår helg på Annexet i början av mars. Där var det både försäljning, Work shops och Demos i dagarna 3.

Färgerna var självklara då de matchar nya loggan och våra nya super snygga kläder.
Mönsterpapperna kommer från Bo Bunny, Prairie Chic och My minds eye, Miss Caroline.
Stickers bård med metall känsla kommer från Ranger. Stickers file tab från My minds eye, Cut and paste.


Jag ville dekorera sidorna lagom mycket så att fokus fortfarande skulle ligga på fotona och själva temat. Blommor kommer från Prima och petaloo, Brads kommer från My minds eye, Prima och Simple Stories. Flair button från Prima, Optimist.


Min runda tag med scallop kant kommer från My minds eye, Chalk studio och på högersidan finns ett Projekt Life kort bredvid fotot. Det kommer från My minds eye, All things chalk. USA reg. Skylt, som också är min titel, kommer från Prima, Junkyard Findings. Studio Calico har fina Geotags som jag använt tillsammans med brads vid några av mina foton. Sugar dots till blommornas mitt punkt kommer från Prima.


På kurserna Mönstrade papper 1-8 gör vi uppslag med mönstrade papper i lager på lager och jobbar mycket med att få balans på sidorna.
Hör av dig om du är intresserad!

Du hittar kursbeskrivningarna här.

Happy Scrapping!

Therese







Inga kommentarer: