onsdag 5 mars 2014

Tittut!

Tittut!
Här har ni mig som också är en ny DT-medlem i detta redan grymma gäng hos Scrap-Perra!
Superglad, stolt och hungrig på att få "hänga" här med er alla och visa er vad jag kan och vad jag hittar på.

Här nedan får ni en titt på mina första två veckor av project life som jag knåpat ihop med material som är sååå mycket jag så det kan nästan inte blir mera jag :-)
Rosa, vitt, svart... Färger som jag verkligen älskar att jobba med!
Här har jag blandat en hel del och bla använt mig utav Primas gudomliga papper i serien Optimist, papper ifrån MME - Chalk Studio2 och som pricken över i:et det rosa i Me and My Big Ideas - Moon & Back.

Kan ju inte bli bättre som sagt, färgsättningen alltså ;-)

Till dekorationer har jag använt bla en del Jilibean Soup - Wood Frame, Wise Words, Wood veneer från Crate Paper och till bokstäver blir det mycket Basic Grey - Micro Mono Stickers, riktiga favoriter!
Pilarna har jag gjort själv och en del av min journaling är "gömd" bakom korten, man tex kan skymta en ininkad rosa tag som sticker upp bakom tårt-kortet :-)
Som datumstämpel ( vilket man i princip inte kan vara utan ) har jag använt mig utav bla American Craft - Date Roller Stamp eller Dear Lizzy.
Och joo, man kan visst vara utan mycket men gudarna ska veta att man vill ju ha ALLT :-)

Här är vecka 4 och 5, 2014.







Hoppas jag gett er lite inspiration och vi ses snart igen!

// Maria Miis





Inga kommentarer: